αλλαντικα για κοκκινο κρασι
προαγωγικες εξετασεις β λυκειου εκθεση
μαρουλι ιδιοτητες
μαρουλι ιδιοτητες
Όπως επεσήμανε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης, η Αθήνα έφθασε το 2017 τα 5 εκατ. επισκέπτες, αριθμός διπλάσιος σε σχέση με το 2012 που ήταν και το ναδίρ, ενώ για το 2018 στους πρώτους 4 μήνες η πληρότητα των ξενοδοχείων αυξήθηκε κατά 5% με τις επισκέψεις στους πρώτους 5 μήνες να αυξάνονται κατά 25%.
Εξίσου σημαντικό είναι ότι πλέον 4 στους 10 επισκέπτες της Αθήνας έρχονται επειδή την έχουν επιλέξει ως city break προορισμό, ενώ γενικότερα υπάρχει αύξηση 30% τη φετινή στους city break επισκέπτες.
Η συνεργασία με τη Mastercard έχει ως στόχο να ενισχύσει την τάση. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ξεκίνησε ήδη ψηφιακή καμπάνια, για την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό που παρουσιάζει βιωματικές εμπειρίες σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard. Η καμπάνια εστιάζει στη γαλλική αγορά και έχει τίτλο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders». Προωθεί τρείς βιωματικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στην πόλη μέσω των οποίων, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν καλύτερα την Αθήνα και τα κρυμμένα μυστικά της.
Οι τρεις εμπειρίες, που σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την συνεργασία αυτή, εμπνέονται από την Φιλοσοφία, τη Γαστρονομία και τη Κλασσική Αθήνα και αφορούν σε θεματικές ξεναγήσεις με έντονα διαδραστικά στοιχεία, που αναδεικνύουν την Αθήνα μέσα από μία διαφορετική σκοπιά και δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να βιώσουν στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, τόνισε: «Φιλοσοφία μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσα από το Athens Tourism Partnership είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών, γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό, ενώ μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Πλέον κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά στην προσπάθειά μας να γίνει η πόλη μας ο κορυφαίος προορισμός στην ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, καλωσορίζουμε τη συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία, όπως η Mastercard που έχει αποδείξει στην πράξη το συστηματικό ενδιαφέρον της για την Αθήνα».
Η Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κυρία Άσπα Παλημέρη, υπογράμμισε:
Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με το δήμο Αθηναίων. Πρωτοβουλίες σαν και αυτή και συμπράξεις με δημόσιους φορείς είναι στο DNA της Mastercard, παγκοσμίως. Στόχος είναι να δημιουργούμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους κατόχους καρτών μας και να τους φέρνουμε κοντά σε αυτά που αγαπούν. Με αυτή την καμπάνια θέτουμε την Αθήνα και την προβολή της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημιουργώντας εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όσους επιλέξουν να τις ζήσουν.
https://bhaecpoq.blogspot.com/2019/01/blog-post_70.html
Comments
Post a Comment