καθαρισμος παρμπριζ απο γρατζουνιες

καθαρισμος παρμπριζ απο γρατζουνιες
καθαρισμος παρμπριζ απο γρατζουνιες

Την τάση αυτή φαίνεται να ακολουθούν και μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες, όπως για παράδειγμα η Coca-Cola, η οποία προτείνει νέες γευστικές λύσεις, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες του κοινού. Και μπορεί εδώ και 132 χρόνια οι πιστοί οπαδοί της να αγαπούν την χαρακτηριστική της γεύση, όμως η εταιρεία δεν διστάζει να πάει ένα βήμα παρακάτω, εστιάζοντας τις καινούργιες επιθυμίες τους. Έτσι, τους προσφέρει μία ακόμη πρωτότυπη πρόταση, διατηρώντας ταυτόχρονα την αυθεντικότητά της.


Πιο συγκεκριμένα, η πιο πρόσφατη προσθήκη της, ανήκει στην κατηγορία αναψυκτικών με μηδέν θερμίδες και είναι η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Μάλιστα, η χώρα μας παρουσίασε πρώτη παγκοσμίως το εν λόγω προϊόν, με την παραγωγή του να γίνεται στο Mega plant Σχηματαρίου, ενώ το 2018 το προϊόν συνέχισε το ταξίδι του και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.


https://fmiiptzo.blogspot.com/2019/02/blog-post_12.html

https://rgzjgufr.blogspot.com/2019/05/blog-post_50.html

Το «μυστικό» της επιτυχίας


Ποιο είναι όμως το «μυστικό» της επιτυχίας της Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια; Το νέο αναψυκτικό ξεχώρισε αμέσως με τη γευστική του υπεροχή. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι απευθύνεται σε καταναλωτές που κάνουν πιο sophisticated επιλογές στη διατροφή τους, αλλά δεν θέλουν να συμβιβάζονται στο θέμα της γεύσης αποτελούν τα «δυνατά» χαρτιά του.


Φυσικά στο success story της νέας Coca-Cola, βοήθησε και η καθαρά ελληνική καμπάνια που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της επικοινωνίας και προβολής του προϊόντος. Τονίζοντας την


παιχνιδια με λουνα παρκ

υπέροχη γεύση Coca-Cola και τη μοναδικότητα της Ελλάδας η εταιρεία στήριξε τον ελληνικό χαρακτήρα του προϊόντος με ένα 100% ελληνικό πλάνο marketing.



coca2


Μία σημαντική διάκριση


Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι η καμπάνια με concept «Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά» κατάφερε να κερδίσει σημαντική διάκριση στο θεσμό των Effie Awards, στην κατηγορία «Μη αλκοολούχα ποτά» στις 11 Δεκεμβρίου. Και αυτό διότι ξεχώρισε, κάνοντας γνωστό το νέο προϊόν στο ευρύ κοινό και προσελκύοντας το ενδιαφέρον πολλών νέων καταναλωτών, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις.


Με την Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, η εταιρεία κατάφερε επίσης να μεγαλώσει την αγορά των αναψυκτικών. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά και το αποδεικνύουν. Αρκεί να αναφέρουμε ότι ενάμιση χρόνο μετά την πρώτη της παρουσίαση προσέλκυσε νέους καταναλωτές στην κατηγορία των αναψυκτικών, με το 30% του όγκου πωλήσεων να προέρχεται από καταναλωτές που προηγουμένως δεν έπιναν αναψυκτικά (πηγή: KANTAR, Household Panels).



coca3


Τα επόμενα βήματα


Κατέχοντας πλέον το 1/3 της αγοράς αναψυκτικών με στέβια και διαθέτοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής, η Coca-Cola επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας, έχοντας πάντα ως βασικό στόχο την είσοδο νέων καταναλωτών στην κατηγορία των αναψυκτικών.


Επιπλέον, η εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη της την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να επιλέγουν προϊόντα με στέβια, την χρησιμοποιεί σε πολλά αναψυκτικά όπως η Fanta. Έτσι, τους προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές προκειμένου να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αναψυκτικά με λιγότερη ζάχαρη και με λίγες ή καθόλου θερμίδες.



ενικοσ ρεαλ νιουζ

Comments